9 תשובות
כן, הכל טוב
כן
לדעתי לא.. כנס כמה דקות וזהו
ומה זה קשור שלא הזעת? אז בחורף לא מתקלחים? קצת הייגינה באמת.. זה אפילו לא הייגינה זה דבר כל כך בסיסי
ומה זה קשור שלא הזעת? אז בחורף לא מתקלחים? קצת הייגינה באמת.. זה אפילו לא הייגינה זה דבר כל כך בסיסי
אנונימית
כן
אנונימית
כן
כן הכל בסדר
לא את תתפוצצי
שואל השאלה:
אנונימית שאמרה שלא
זה חד פעמי ואני לא מתרחץ עכשיו כי ההורים שלי ישנים וזה עושה רעש וזה...
וזה חד פעמי
אנונימית שאמרה שלא
זה חד פעמי ואני לא מתרחץ עכשיו כי ההורים שלי ישנים וזה עושה רעש וזה...
וזה חד פעמי
אנונימי
באותו הנושא: