5 תשובות
מה הכוונה
על הרישיון הפיזי?
משלמים
שואל השאלה:
כןכן לא על הטסט תאוריה ושיעורי נהיגה עלה הרישיוןעצמו
אנונימית
משלמים
לכל הפחות 5000
על הרשיון עצמו הכוונה לטסט?
שאת מסיימת את הטסט אז את צריכה לשלם אגרה שזה כאילו משהו כמו 100 שקל ויש לך רשיון כאילו מלווה וזה
באותו הנושא: