התחברות
הרשמה
אתם משלמים על הרישיון ושיעורים בעצמכם? או שההורים עוזרים לכם קצת?
21 ביולי 2022, 21:00
רשיון נהיגה
2 תשובות
אני לא עושה
אבל חבר שלי עושה וההורים משלמים לו חצי
ס
סופר סטאר
ההורים שילמו
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
אחרי כל שיעור נהיגה משלמים או אחרי כמה שיעורים?
מה עדיף לקחת בשביל רשיון- חבילת שיעורים או לשלם על כל שיעור?
כאלה שיש להם רישיון, כמה שיעורים לקחתם עד שהצלחתם להוציא רישיון?
אם אני אעשה כל שבוע 2-3 שיעורים תוך כמה זמן אני אסיים את הרישיון
מי שפה לומד נהיגה כמה זמן זה שיעור כפול?,כמה אתם משלמים על שיעור כפול?
סגרתי את עצמי שיעור שלם בשירותים לצאת או לחכות להפסקה
כמה שיעוריך עשיתם עד הרישיון? מי שלמד ידני
כשלומדים נהיגה משלמים בסוף כל שיעור או אחרי כל כמה שיעורים?
מי שעושה עכשיו שיעורי נהיגה- כמה אתם משלמים על שיעור כפולה?
אחרי שאני מסיימת שיעורים איזה עוד הוצאות יש לי לקבל את הרישיון?
שילמתם על הרישיון בעצמכם?