6 תשובות
שואל השאלה:
לא אני יכולה לעשות שיחות רציניות אני פשוט לא אוהבת שיחות עמוקות כאלה ופרטיות על החיים וזה
אנונימית
זה כן נורמלי. אבל זה גם נורמלי שאת לא אוהבת לעשות שיחות נפש
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו מתי שהיא דיברה איתי על משהו אישי שקורה לה בבית ודברים כאלה פשוט עשיתי כזה "אהמ" וכנראה היא חשבה שלא אכפת לי ממנה אבל פשוט הרגשתי ממש רע שגם אני לא יכולה לייעץ לאף אחד וזה
אנונימית
שואל השאלה:
"ילדה עם לב" אפילו את זה אני לא מסוגלת להגיד אני מרגישה כאילו אני יוצאת מסכנה כזאת ולא יודעת
וגם אנחנו כבר הרבה פחות מדברות היא בסוף שנה שעברה ממש התרחקה ממני והתחילה להיות עם מישהי אחרת ומאז אנחנו מדברות ממש קצת
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה אבל לפני איזה 5 חודשים כאילו כבר לא ממש אכפת לה ממני..
אנונימית
לא בסדר מצידה יש כאלו שקשה להם והיא הייתה צריכה לכבד אותך היא לא באמת חברה אמיתית