2 תשובות
האחת_והיחידה^
שמת לב שאת עונה לכולם "לדבר איתה"?
שמת לב שאת עונה לכולם "לדבר איתה"?
אנונימית
לדבר איתה
כי זה ממש לא בסדר מצידה
כי זה ממש לא בסדר מצידה