5 תשובות
זה נורמלי שתיהי בזוגיות תראי איך אוטמטתית זה קורה לך גם ככה זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור לזה אני רק רוצה שנחזור לקשר של פעם
אבל זה לא קשור לזה אני רק רוצה שנחזור לקשר של פעם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהיא תחשוב שאני אנוכית מדי אם אני אגיד לה שזה בגלל חבר שלה
אני לא רוצה שהיא תחשוב שאני אנוכית מדי אם אני אגיד לה שזה בגלל חבר שלה
אנונימית
תדברי איתה על זה, תגידי לה שאת מתגעגעת אלייה ושאת רוצה שתחזרו ליהות חברות כמו פעם ואני אני בטוחה בזה שהיא תבין שאת עושה את הכל מאהבה אלייה ולא מאנוכיות, בכל מקרה אם את צריכה עזרה או משהו את מוזמנת תמיד לפרטי❤
דיברת איתה על זה?
אנונימית
באותו הנושא: