6 תשובות
עכשיו אנחנו מוכנים אל תדאגי
ברור זה מפחיד רצח וזה לגיטימי לפחד אבל נקווה שדבר כזה לא יקרה אין מה לעשות
שואל השאלה:
משעמם נו- רק לקוות? אי אפשר כבר לקוות למשהו
משעמם נו- רק לקוות? אי אפשר כבר לקוות למשהו
אנונימית
בקרוב זה לא יקרה
אנחנו כבר הרבה יותר מוכנים כמעט בכל רחוב מסתובבות משטרות ויש הרבה יותר חיילים
אנחנו מוכנים עם מטוסי קרב, ספינות, חיילים, מוקשים ועוד הרבה דברים על הגבול בכל אזור בארץ ויותר כוחות יש
באותו הנושא: