14 תשובות
תאכלי אוכל לא חושב שאלוהים ארצה שתמןתי בשביל צום
תגידי להם
אני בינתיים פשוט ישנה ככה שזה יותר קל לי, תנסי גם (:
אני בינתיים פשוט ישנה ככה שזה יותר קל לי, תנסי גם (:
תחזיקי מעמד עוד 4 שעות.
אנונימי
מה הקשר למות????? היא לא תמות מלא לאכול 20 שעות
גם אני אבל יאלה עוד 4 שעות אני כנראה ילך לישון
שואל השאלה:
יש לי חרדה מלהתעלף ואני עושה את זה בגלל המשפחה כי הם נורא מאוכזבים ממני כי יש הרבה דברים שאני כבר לא עושה
יש לי חרדה מלהתעלף ואני עושה את זה בגלל המשפחה כי הם נורא מאוכזבים ממני כי יש הרבה דברים שאני כבר לא עושה
אנונימית
זו חולשה כי לא אכלת אפשר אבל להתמודד עוד קצת
אנונימי
תלכי לישון ותעשי דברים וכזה אל תחשבי על זה י ש רק עוד 4 שעות
ותגידי לעצמך שאכלת לפני כמה דקות וזה זה כזה פסיכולגי זה עוזר
ותגידי לעצמך שאכלת לפני כמה דקות וזה זה כזה פסיכולגי זה עוזר
כבר עוד מעט זה עוד 3 שעות וחצי
אל תידאגי זה תמיד קורה בסוף הצום ותזכרי יש עוד 3 שעות!!
את מרגישה שאת בדרך להתעלף אז תשתי קצת מים
לדבר עם רב
שואל השאלה:
עדכון התעלפתי כמה דקות אחרי השאלה ושתיתי ליטר מים כבר
עדכון התעלפתי כמה דקות אחרי השאלה ושתיתי ליטר מים כבר
אנונימית
יופי מקווה שאת מרגישה יותר טוב
באותו הנושא: