7 תשובות
שואל השאלה:
^מה לבדוק? יש שם רק דברים כללים נפלת בחלום רצת בלי הפסקה..
^מה לבדוק? יש שם רק דברים כללים נפלת בחלום רצת בלי הפסקה..
אנונימית
לא חושבת שזה יקרה אבל זה באמת נשמע כמו מסר מלמעלה או משהו.. אבל זה תלוי כבר במה את מאמינה
שואל השאלה:
^^מה הכוונה? את יכולה להסביר קצת?
אני כן מאמינה בה' אם לזה התכוונת
^^מה הכוונה? את יכולה להסביר קצת?
אני כן מאמינה בה' אם לזה התכוונת
אנונימית
אם את מאמינה שלחלומות יש משמעות לפעמים וזה יותר ממשהו שעובר בתת מודע עכשיו
אוקיי אז יש חלומות עם משמעות
ויש חלומות שסתם באים מחששות שיש לנו
הוא עדין נכון? אין מצב שיעשה דבר כזה
אבל את אוהבת אותו 5 שנים בלי אומץ להתחיל איתו ולמה? כי איפשהו מבפנים את חוששת מדחיה כזאת, מלגלות שהוא כלכך מזלזל בך שתפגעי ממנו, אבל אז הנה זה בא לידי ביטוי בחלום.
תזכרי זה רק החששה זה לא מציאותי כי הוא עדין, אבל תזכרי גם שזה הוא עדין זה לא אומר שאת צריכה להתחיל איתו כי אם אין באמת סימנים מהצד שלו בכלל הוא לא מעוניין הוא אולי לא יגיב ככה כי הוא עדין אבל הוא עדיין יכול לדחות בצורה יותר מנומסת, אם יש סימנים אז זה משהו אחר, אבל כשאין עם כמה שזה כואב ואני מבינה אותך כלכך הייתי מאוהבת במישהו 7 שנים בצורה קשה הוא לא מעוניין וחבל למרוח את זה, את צריכה ללמוד לשחרר, אם הוא לא רוצה הפסד שלו, יש לי טיפים לשחרור אם את רוצה למצב שבאמת אין שום סימנים מהצד שלו ואת יודעת שזה לא הדדי, רק תבקשי ואתן, אבל שוב אל תאבדי תקווה מהר מידיי בעיקר לא כשיש סימנים וגם אם אין זה לא אומר שבעתיד הוא לא יוכל לפתח.
לפעמים גם בלילה המוח מנסה לרפא אותך מפחדים וחששות, ממשהו שיש לך ממנו חוסר נוחות אז הוא מביא לך בדיוק את מה שאת מפחדת ממנו ובגלל שאת חווה את זה שם זה מחסן אותך יותר ומרפא לך את החשש, בהתחלה זה נראה שזה עושה יותר נזק כי זה ממש מכניס אותך לזה אבל בהמשך זה מרפא.
את יכולה להתפלל לה' שיעזור לך לשחרר ממנו אם הוא לא האחד, או שיעזור לך לחכות בסבלנות אם הוא כן, או פשוט להתפלל לזיווג האמיתי שלך ושאם זה לא הוא אז שיעזור לך לשחרר ממנו, אבל אל תתפללי בלי האם והאם או ספציפית רק עליו שאת רוצה רק אותו כי את לא יודעת מה טוב לך ויכול להיות שאם היית יוצאת איתו זה היה נגמר בגירושים לא משנה כמה טוב זה נראה לך
כבר הייתי בסרט הזה עדיף להתפלל למה שטוב לך וזה יותר חכם גם, את לא לבד בזה, ה' שומע את כל התפילות שלך גם אם נדמה לך שלא.
ויש חלומות שסתם באים מחששות שיש לנו
הוא עדין נכון? אין מצב שיעשה דבר כזה
אבל את אוהבת אותו 5 שנים בלי אומץ להתחיל איתו ולמה? כי איפשהו מבפנים את חוששת מדחיה כזאת, מלגלות שהוא כלכך מזלזל בך שתפגעי ממנו, אבל אז הנה זה בא לידי ביטוי בחלום.
תזכרי זה רק החששה זה לא מציאותי כי הוא עדין, אבל תזכרי גם שזה הוא עדין זה לא אומר שאת צריכה להתחיל איתו כי אם אין באמת סימנים מהצד שלו בכלל הוא לא מעוניין הוא אולי לא יגיב ככה כי הוא עדין אבל הוא עדיין יכול לדחות בצורה יותר מנומסת, אם יש סימנים אז זה משהו אחר, אבל כשאין עם כמה שזה כואב ואני מבינה אותך כלכך הייתי מאוהבת במישהו 7 שנים בצורה קשה הוא לא מעוניין וחבל למרוח את זה, את צריכה ללמוד לשחרר, אם הוא לא רוצה הפסד שלו, יש לי טיפים לשחרור אם את רוצה למצב שבאמת אין שום סימנים מהצד שלו ואת יודעת שזה לא הדדי, רק תבקשי ואתן, אבל שוב אל תאבדי תקווה מהר מידיי בעיקר לא כשיש סימנים וגם אם אין זה לא אומר שבעתיד הוא לא יוכל לפתח.
לפעמים גם בלילה המוח מנסה לרפא אותך מפחדים וחששות, ממשהו שיש לך ממנו חוסר נוחות אז הוא מביא לך בדיוק את מה שאת מפחדת ממנו ובגלל שאת חווה את זה שם זה מחסן אותך יותר ומרפא לך את החשש, בהתחלה זה נראה שזה עושה יותר נזק כי זה ממש מכניס אותך לזה אבל בהמשך זה מרפא.
את יכולה להתפלל לה' שיעזור לך לשחרר ממנו אם הוא לא האחד, או שיעזור לך לחכות בסבלנות אם הוא כן, או פשוט להתפלל לזיווג האמיתי שלך ושאם זה לא הוא אז שיעזור לך לשחרר ממנו, אבל אל תתפללי בלי האם והאם או ספציפית רק עליו שאת רוצה רק אותו כי את לא יודעת מה טוב לך ויכול להיות שאם היית יוצאת איתו זה היה נגמר בגירושים לא משנה כמה טוב זה נראה לך
כבר הייתי בסרט הזה עדיף להתפלל למה שטוב לך וזה יותר חכם גם, את לא לבד בזה, ה' שומע את כל התפילות שלך גם אם נדמה לך שלא.
לחלומות אין משמעות...
שואל השאלה:
^^ וואו תודה! יש לך המלצות לשחרר אני לא יודעת אם זה הדדי וגם אם כן זה לא יקרה
(אנחנו חרדים והוא בן דוד שלי)
^^ וואו תודה! יש לך המלצות לשחרר אני לא יודעת אם זה הדדי וגם אם כן זה לא יקרה
(אנחנו חרדים והוא בן דוד שלי)
אנונימית
באותו הנושא: