5 תשובות
שואל השאלה:
נגיד היית מישהי שקראה למישהו שמן ויצאתי עליה בצורה בוגרת ולעניין ואז היא החליטה לנסות לרדת עליי אפילו שהיא לא הצליחה ולבסוף הגיעה לתשובה רדודה של "טוב" וזה קורה לי תמיד בעימותים כאלה
נגיד היית מישהי שקראה למישהו שמן ויצאתי עליה בצורה בוגרת ולעניין ואז היא החליטה לנסות לרדת עליי אפילו שהיא לא הצליחה ולבסוף הגיעה לתשובה רדודה של "טוב" וזה קורה לי תמיד בעימותים כאלה
אנונימי
זה קורה לי כל הזמן!!! בעיקר בטיקטוק שזו אפליקציה רעילה, בעיקרון לרוב זה כמו לדבר לקיר, אבל לפעמים אתה רואה שאלו ילדים קטנים שלא מבינים מה הם אמרו ואתה העמדת אותם במקום, אז אני באמת לא בטוחה :)
שואל השאלה:
מי שאמרה לו שמן היית בערך בגיל 16-18
מי שאמרה לו שמן היית בערך בגיל 16-18
אנונימי
טוב
דבר ראשון לכל אומרי ה"טוב", זה לא מצחיק. הבן אדם פורק ברצינות משהו שבאמת מפריע לו ועושה לו לא טוב.
אני ממש מבינה אותך, באמת, זה קורה לי כל הזמן. זה ממש עצוב לראות כמה אנשים כאלה יש... למדתי כבר לזהות מראש כל פעם שזה עומד לקרות, אבל אני עדיין מנסה משום מה.
בדיוק אתמול הייתי בעימות כל כך מעצבן כזה אז אני שמחה שיש עוד אנשים שמבינים את התסכול שלי
אני ממש מבינה אותך, באמת, זה קורה לי כל הזמן. זה ממש עצוב לראות כמה אנשים כאלה יש... למדתי כבר לזהות מראש כל פעם שזה עומד לקרות, אבל אני עדיין מנסה משום מה.
בדיוק אתמול הייתי בעימות כל כך מעצבן כזה אז אני שמחה שיש עוד אנשים שמבינים את התסכול שלי
באותו הנושא: