24 תשובות
אופי
אני הכי בעד אהבת חינם אבל להיות לא בעד הקהילה של ההומואים ולא להסכים איתם זה לא הומופוביה זה דעה אחי
שואל השאלה:
זהו אבל זה ממש מזעזע
זהו אבל זה ממש מזעזע
כדי להרגיש טוב יותר עם עצמם, זה בדרך כלל שנאה עצמית וחוסר ביטחון.
לא יודעת אני חושבת שאולי סתם בשביל לפרוק עצבים בלי קשר דווקא לזה או שפשוט יש להם אופי חרא
שואל השאלה:
אני לא אחותך, זה ממש לא דעה זאת שנאת חינם כמו גזענות
אני לא אחותך, זה ממש לא דעה זאת שנאת חינם כמו גזענות
אני לא שונא אותם אבל אז איך זה שנאת חינם?
שואל השאלה:
כי אתה נגדנו איך זה לא שנאת חינם?
כי אתה נגדנו איך זה לא שנאת חינם?
זאת כן שנאת חינם
לא לאהוב אדם בגלל שהוא אוהב מישהו אחר זאת בהחלט שנאת חינם לכל דבר
לא לאהוב אדם בגלל שהוא אוהב מישהו אחר זאת בהחלט שנאת חינם לכל דבר
אני לא נגדכם אני פשוט לא מסכים איתכם משיכה מינית זה דבר שעושים בחושך מאחורי דלת סגורה לא מפיצים את זה בפני כל העולם
יש לי בעיה גם עם סטרייטים שעושים את זה בציבור
יש לי בעיה גם עם סטרייטים שעושים את זה בציבור
אחשלי אמרתי שאני לא אוהב אותם? אני אוהב את כולם גם ערבים גם שמאלנים כולנו בני אדם
באמת גם שאין לי בעיה להביא צדקה להומו או בחור ערבי כבר עשיתי את זה
אז תחליט
אתה בסדר איתם או שאתה לא אוהב אותם, כי זה די סותר
אתה בסדר איתם או שאתה לא אוהב אותם, כי זה די סותר
אני בסדר איתם לגמרי אני פשוט לא מסכים איתם ועם הדרך שלהם, שיעשו מה שבא להם כן אני לא אבא שלהם? אוהב אותם מכבד לגמרי אבל לא מסכים מה לעשות אבל זה לא ימנע ממני לעזור להם אם הם נקלעים לצרה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שצריך להסתיר אהבה לא משנה של מי וגם הסיבה שיש חודש גאווה ושאנחנו לא יושבים בחושך כמו מסכנים זה כי עד היום יש הומופוביה וככה נלחמים נגד זה בזמן שאף פעם לא הייתה שנאה נגד סטרייטים
אני לא חושבת שצריך להסתיר אהבה לא משנה של מי וגם הסיבה שיש חודש גאווה ושאנחנו לא יושבים בחושך כמו מסכנים זה כי עד היום יש הומופוביה וככה נלחמים נגד זה בזמן שאף פעם לא הייתה שנאה נגד סטרייטים
להיות נגד הקהילה שמורדת בקב"ה - לא שנאת חינם, מגיע להם שיאנו אותם כל כך שהם מורדים בה'.
מה הם חושבים לעצמם? שהם יעשו מה שבא להם ואנשים צריכים לקבל את זה? למה מה אנחנו צריכים להיות אדישים לזה שהם רומסים את החוקים של הקב"ה?
זה בכלל לא דומה לגזענות או לכל דסר אחר, כי גזע לא בחורים, אבל מעשים - כן.
מה הם חושבים לעצמם? שהם יעשו מה שבא להם ואנשים צריכים לקבל את זה? למה מה אנחנו צריכים להיות אדישים לזה שהם רומסים את החוקים של הקב"ה?
זה בכלל לא דומה לגזענות או לכל דסר אחר, כי גזע לא בחורים, אבל מעשים - כן.
אנונימי
לפעמים יש סיבה לשנוא - פשןט אץ אל רואה אותה
ולפעמים סתם יש מפגרים
ולפעמים סתם יש מפגרים
חברה אין לאף אחד סיבה לשנוא גם לרב או לצדיק הכי גדול
אתם לא בצבא של דויד המלך ובטח שלא הקב"ה אין לכם סיבה לשנוא אף אחד אומר את זה בתור דתי זה שהם לא סטו מהדרך ומבזים את התורה זה בחירה שלהם ובעיה שלהם והם ישלמו על זה למעלה אבל אסור לנו להתייחס לזה ובטח ובטח שלא לשנוא.
אתם לא בצבא של דויד המלך ובטח שלא הקב"ה אין לכם סיבה לשנוא אף אחד אומר את זה בתור דתי זה שהם לא סטו מהדרך ומבזים את התורה זה בחירה שלהם ובעיה שלהם והם ישלמו על זה למעלה אבל אסור לנו להתייחס לזה ובטח ובטח שלא לשנוא.
sharing is caring
^^ אתה חולק על הגמרא בפסחים קיג ע"ב שאומרת "מצוה לשנאתו שנאמר (משלי ח, יג) "יראת ה' (שונאי) רע"?
אנונימי
ככה אלוהים ברא אותם כדי שירעישו קצת
שואל השאלה:
ככה אלוהים ברא אותנו וזה ממש לא בחירה בדיוק כמו גזע
ככה אלוהים ברא אותנו וזה ממש לא בחירה בדיוק כמו גזע
לא הבנתי גברת שאלת.אץ השאלה למה את אומרת אותנו
שואל השאלה:
מה?
מה?
באותו הנושא: