75 תשובות
חייה בסרט
אולי את לסבית
סטנרדרטים
תלוי איפה את מחפשת וגם יכול להיות שהם נראים טוב אבל פשוט לא הטעם שלך
חחח ממש לא
את צריכה להתחיל להתפשר
באמא שלי שנהגים של אגד דוגמנים אחד אחד לכי לתחנות אגד
שואל השאלה:
אולי חח
אגב אל תקחו קשה את השאלה , שאלתי אותה בחצי סרקזם כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי סטנדרטים גבוהים חיחי
אני לא מדברת על להתאהב וזה
בכללי אני רואה יותר בנות יפות
אבל ראיתי גם המון בנים יפים
אנונימית
הסטנדרט שלכן זה דוגמנים
אם הסטנדרט שלי היה בילי אייליש לאף אחת לא היה סיכוי
מבינה אותך
זה נטו עניין של טעם
איפור
סטנדרטים
כי הם מחמצנים תשיער
יש לך סטנדרטים גבוהים נראה לי
כנראה זה כי לכל בת היום יש סטנרדים שזה כבר נהיה בכיוון של פנטזיה בנות היום רוצות גבוהה שרירי גב גדול עיניים כחולות עשיר אובססיבי קנאי עם קרניים וזנב
מסכימה ומזדהה איתך
או שאת פשוט לסבית...
אנונימי
תדמייני אותם בתור בנות ופתאום הם ייראו טוב. המון הנשי פשוט יפה יותר לול
^לא
פשוט אתן שמות כמויות של איפור להראות טוב ^
היית מת אני אשכרה נראית טוב
וזה לא נכון. תדמיין את עצמך בתור בת, אתה אוטומטית הופך ליפה יותר. facts.
זה לא נכון
אני חושבת שזה בגלל שזה לא בנורמה של רוב הבנים לטפח את עצמם . וגם בגלל שהחברה לא דורשת מהם את זה

בנות לא יהיו חברות של בנות מכוערות
בנות קטנות גם חוטפות התבריינות מגיל קטן
על שיער השמנה וכו
מגיל קטן מלמדים שאם את אישה לא מושכת אז את לא ממש שווה משהו
אם את רק מושכת את גם לא ממש שווה
תופסים ממנו שאנחנו צריכות להיות מושלמות
אז אנחנו מושלמות

מבנים לא מצפים לכלום אז הנה התשובה שלך
אנונימית
לא קשה למצוא גברים חתיכים פה בארץ נשמה
בכל פינה יש לך תימני/ מרוקאי/ עיראקי חתיך של החיים אבל הם רק בני 20+
אנונימית
הנה יש לך פה אחד
דווקא ההפך
חיימי התבלבלה את כנראה לסבית חיים
אנונימית
יופי זו אמת מידה נשית
גלעד הבת
אם אתן. אוטומטית יפות. יותר. למה אתן מתאפרות?
בתור בן אני גם בטוח בכך שאין זכרים נעים כמעט ויש בכמעט כל נקבה היא עלמן חן נאת מראה
אנונימי
^היית רוצה
אני חושב כי לבנות יש איפור וכל הווג'ארס הזה ולבנים זה בדרך כלל רק ג'ל ובושם
אנונימי
אתה מדבר בשפה גבוהה מידיי
^^^^^^אנונימי אם זה נכון אז איך את המסביר את נקבת הטווס והזכר הטווס
מה ההבדל בקשר למשיכה ?
וואלק היא צודקת מה אתם בוכים
אנונימי
כי אנחנו המין השווה אין מה לעשות
מה קשור טווס עכשיו ?
מה אני נראה לך זאופיל
אנונימי
זה כי אתן מתאפרות^
^^לא זה לא קשור רק לזה
אבל אנחנו גם בדרך כלל מטופחות פי כמה, עובדה שבנים מטופחים שאכפת להם מעצמם באמת ומקוסמטיקה נראים הרבה יותר טוב
אז באו נעשה שגם אצלנו בני האנוש הזכר מז**ן אץ הנקבות בלי לשאול ובלי לבקש , רוצים ??
אנונימי
אענה לך לפי דעתי. הבנות יותר שמות דגש על המראה מטפחות את עצמן שומרות על עצמן ונראות הכי טוב שהן יכולות. לא כך אצל הבנים.
ילדה של שווארמה
נו נכון אתן מתאפרות ומטפחות את עצמכן יותר בגלל זה אתן נראות טוב יותר אם בנים היו מטפחים עת עצמם כמוכן היינו נראים הרבה יותר טוב מבנות
כל היום מנסות להיות הכי יפות שיש והעיקר אומרות "רק אופי " , למרות שהן רוצות גברים רעים עם ז ענק בנינו...
אנונימי
כע^
כי נשים זה פשוט יפה.
בנות נראות יפה בכל צורה אפשרית.
גברים נראים טוב רק באנימה ומנגה.
ואם כן מוצאים גברים יפים זה כי הם מתחפשים לדמות מצויירת.
או כי הם נראים נשיים.
או שאני לסבית בהכחשה שאפילו לא מבינה כמה זה ברור שאני רוצה רק בנות..?
אחי אם הייתם לוקחים גבר ואישה שניהם בלי תכשירים של טיפוח/איפור/טיפולים קוסמטיים/הסרת שיער/ניתוחים הייתם שמים לב כמה הגבר נראה יותר טוב.
לא בטוחה שרוב האנשים היו מחשיבים אישה בלי איפור, עם שיער גוף ושיער פנים יותר אטרקטיבית על פני גבר.
אם נשים באמת היו כל כך יותר יפות מגברים הן לא היו המין שמתאפר, מסיר שיער, עושה ניתוחים פלסטיים, משקיע יותר בלבוש, שם תוספות שיער, ועוד שיט כזה.
יש הבדל בין להיות מבחינה טבעית יותר מושך לבין לטפח את עצמך בצורה מוקפדת יותר.
אנונימית
manga&bl

את צריכה טיפול את יודעת? לא כל החיים הם אנימה ומנגות
מה קשור עכשיו מנגו ?
מקודם דיברתם על טווסות יפות כמו איזה זאופילים ועכשיו גם מנגו מה אתם נמשכים לחיות ומאכלים ??
אנונימי
^מה לעזאזל הקשר מנגו מה
אנונימית
מה אמר מנגו?
דרדסטלן

אני כבר בטיפול וכמו שזה נראה זה לא עוזר
כי אנימה ומנגה הרבה יותר כיפים מבני אדם אמיתיים כי זה פנטזיה דפוקה ונחמדה שגורמת לי להעמיד פנים שהשפיות שלי עובדת כמו שצריך
אז כל עוד אני לא רוצה לסיים את הקיום שלי אני מניחה שזה בסדר לחיות בפנטזיה מצויירת
או בסרט איך שלא תרצה לקרוא לזה~
אתם אמרתם מנגות , הכוונה למנגו בת לא ?
(אם אני לא טועה מנגו בת זה האלה בלי גרעינים כי הזרעים זה אצל המנגויים הבנים לא ?כאילו כי זה זרע כזה כמו אצל אנשים)
אנונימי
כן אבל זה מוזר רצח לא בקטע להעליב אבל זה טיפשי ממש זה די אובססיה ^
אנונימי אתה. צודק דיברנו עם מנגו
מה לעזאזל??
מנגה זה manga
כאילו זה קומיקס יפני
יופי זה עניין של דעה לא עובדה
הזה עם התמונה של הקפבטרה הצבעת עלי שאמרת שזה אובססיה וטיפשי ? כי עם כן רק שתדע שאני לא אובססיבי למנגו כן...
אנונימי
וואי איזה שאלה טובה!!
מה שאלה טובה ? שאלתי עם הוא אמר שאני אובססיבי למנגו
אנונימי
דיברתי על השאלה הכללית גאון
זה גם תלוי באישיות שלך, ובסדר העדיפויות שלך.
אולי אצלך יופי אצל גברים יותר חשוב על פני דברים אחרים - ככה שאם בחור זר יפנה אלייך, הדבר הראשון שתבחני אצלו זה איך הוא נראה ואם הוא לטעמך.
אני למשל שמה בסדר עדיפויות דברים יותר חשובים מזה - כמו למשל כבוד וחכמה ורציניות. ואם בחור זר יבוא לדבר איתי, הדבר הראשון שאני אבחן אצלו זה את צורת הדיבור שלו, את אופן הדיבור שלו. ורק אחרי זה אני אשים לב ליופי ואבחן גם את זה כמובן.

יופי זה חשוב מאוד - אבל השאלה היא עד כמה מרימים את הרף הזה. כשמרימים את הרף יותר מדי גבוה בסוף לא מתקדמים לשום מקום. ובעיניי יש דברים שצריך להשים להם רף יותר גבוה מאשר יופי.
שואל השאלה:
וואי
למה הגעתי לחמות חחח
אניווי שניהם יפים מאוד , בני אדם זה דבר יפה
אבל רק רציתי לומר שנתקלתי ביותר נשים יפות
(אני לא לסבית אגב)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
"מנגו"
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי נתתי פרח כי הצחקת אותי
אנונימית
זהו !
ואל תגידו לי כל מיני דברים על מנגו אנימות חנטי טווסים טוב
אנונימי
לא יודעת, אני נתקלת בדיי הרבה כל הזמן. לא ברור למה בעיקר בתחבורה ציבורית
באו נסגר את זה פה , נשים הן המין היפה ואנחנו הגברים (למרות שהרובם לא באמת גברים ) המין הרבה הרבה יותר מכוער
אנונימי
דרדסטלן
לא הרבה יותר, אולי אותו הדבר אולי קצת פחות
אבל כן
אולי פשוט תתחילי להסתכל על האסתטיקה שלהם כמשהו שאת נמשכת אליו או פחות
ולא לפסול על דברים נגיד כמו צבע שיער, צבע גוף וכו.. כי זה דברים שקשורים לטעם שלנו שמשתנה
אין פלא שלא תמצאי בנים יפים בשירותים של הבנות
בגלל זה עברתי לבנות
לא קשה למצוא בנים חתיכים. פשוט את לא במקום הנכון
איזה חתיכים בתחבורה ציבורית ?? כול מי שנמצא שם זה אנשים שלא התקלחו כמה ימים אז הם רוצים להשוויץ בזה
אנונימי