4 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת לא לצאת מהקווים כאילו אם יהיה לי את הסקיצה אני יכולה לעבור עליה וזה יצא טוב אני דווקה ממש טובה בלצייר קווים ממש ישרים פשוט בכללי לצייר ציורים על דף אני פחות יודעת
אני יודעת לא לצאת מהקווים כאילו אם יהיה לי את הסקיצה אני יכולה לעבור עליה וזה יצא טוב אני דווקה ממש טובה בלצייר קווים ממש ישרים פשוט בכללי לצייר ציורים על דף אני פחות יודעת
אנונימית
כן חייב לדעת לצייר לא חייב ריאליסטי אבל אם זה מה שאצה מתכוון אתה יכול לצייר בסגנון ילדותי נגיד וזה עדיין סגנון שאנשים אוהבים
תתחילי ללמוד לצייר מעכשיו
נראלי שחייב לדעת פשוט לא לצאת מהקווים? אני לא ממש יודעת אבל נראלי
באותו הנושא: