6 תשובות
האמת שאני לא כל-כך יודעת אבל קעקועים זה דבר יקר
כאילו יכולים לקחת כמה מאות שקלים לקעקוע בגודל סביר
אבל אני לא יודעת מה גודל ההוצאות וכמה שווה הזמן עבודה
את יכולה לבדוק את זה עם מישהו מקצועי או לחקור על זה בגוגל , לפי מה שאני יודעת גם יש קורסים ללמוד איך מקעקעים כמו שעושים קורס הכשרה למניקוריסטיות
שואל השאלה:
אבל מרוויחים מזה הרבה ?
אנונימית
זה בא עם אימון.
כן למה לא
אני אישית מאמינה שלא צריך להתקעקע בכלל אבל אם את אוהבת לצייר ולא מפחדת ממחטים אז לכי על זה
את יכולה להיות מעצבת גרפית, אנימטורית, מאיירת... יש אופציות
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא יצירתית, אני רק יודעת להעתיק מתמונות
אנונימית