11 תשובות
כן ברור לומדים אתזה ובהצלחה ישר כוח
שואל השאלה:
אני בת וזה לא שאני גרועה פשוט בחיים לא יצא לי לצייר
אני בת וזה לא שאני גרועה פשוט בחיים לא יצא לי לצייר
אנונימית
לומדים בקורסים איך לצייר בלי להזיז את היד, בסופו של דבר את מציירת על שבלונה ועל הדרך לומדת לצייר
אז איך הגעת למסכנה שאת רוצה לקעקע אם את בחיים לא ציירת אפילו?
אם זה חלום שלך או משהו אז תלמדי לקעקע ותתרגלי ציור את יכולה להגיע רחוק. בהצלחה
אם זה חלום שלך או משהו אז תלמדי לקעקע ותתרגלי ציור את יכולה להגיע רחוק. בהצלחה
עדיף לך שלא. את באמת גרוע? אם כן מה את רוצה בידיוק לקעקע לאנשים בגוף?
בסופו של דבר זה נשאר לנצח על הגוף שלך.
אם יש לך פונטנציאל תתרגלי ציור ותלמדי לקעקע.
בסופו של דבר זה נשאר לנצח על הגוף שלך.
אם יש לך פונטנציאל תתרגלי ציור ותלמדי לקעקע.
בטח! את יכולה גם ללמוד לצייר אם את אוהבת תעשי הכל כדי להגשים את עצמך, מאמינה בך3>
כן!
כל דבר אפשר ללמוד גם אם אין ניסיון. צוברים בהמשך
שואל השאלה:
הגעתי למסקנה כי מפעם לפעם שאני עושה קעקוע אני מבינה שזה משהו שאני רוצה לעסוק בו ובאופן כללי רעיונות לקעקועים שאני תמיד מציעה לחברות שלי ואני גם לומדת לעשות פירסינגים וכו ואני רוצה לשלב את זנ יחד
הגעתי למסקנה כי מפעם לפעם שאני עושה קעקוע אני מבינה שזה משהו שאני רוצה לעסוק בו ובאופן כללי רעיונות לקעקועים שאני תמיד מציעה לחברות שלי ואני גם לומדת לעשות פירסינגים וכו ואני רוצה לשלב את זנ יחד
אנונימית
לכי בעקבות החלומות שלך ואל תתני לאף אחד לעמוד לך בדרך
אנונימי
למה לא?
ממליצה ללכת לפני כן לקורס אומנות ולפתח את הכישרון לציור. כל אחד יכול לצייר, זה הכל עניין של תרגול ולמידה. לאט לאט גם תכירי את הסגנון שלך שתרצי לקעקע.
בהצלחה.
ממליצה ללכת לפני כן לקורס אומנות ולפתח את הכישרון לציור. כל אחד יכול לצייר, זה הכל עניין של תרגול ולמידה. לאט לאט גם תכירי את הסגנון שלך שתרצי לקעקע.
בהצלחה.
באותו הנושא: