4 תשובות
שואל השאלה:
אני גרה בדירת חדר אז הדלת נעולה והכל סגור אבל עדיין מפחיד
תנסי לישון עם דלת פתוחה וקצת אור או טלוויזיה דלוקה לי אישית זה עזר
לא יודע כבר מה לענות על זה אנשים מפחדים כי המשטרה לא יודעת לשמור על אנשים זה עצוב
אולי תלכי להתארח אצל המשפחה שלך ואז לא תרגישי לבד ותרגישי בטוחה יותר?
באותו הנושא: