6 תשובות
יורד הנפיחות לגמרי אחרי שנה בערךך
שואל השאלה:
הרגע נפל לי הטלפון על הפרצוף אוף... נגע קצת באף מה לעשות??
הרגע נפל לי הטלפון על הפרצוף אוף... נגע קצת באף מה לעשות??
אנונימית
חחח הכל טוב, זה ממש בקטנה
אני בטעות נפלתי על הפנים איזה חודש אחרי הניתוח
זה חד פעמי, הכל טוב, אם כואב לך את יכולה לשים קרח
אני בטעות נפלתי על הפנים איזה חודש אחרי הניתוח
זה חד פעמי, הכל טוב, אם כואב לך את יכולה לשים קרח
שואל השאלה:
חחח תודהה עודדת אותי
מקווה שהחוסר סימטריה יתוקן וזה
הוא יישאר סולד נכון?
חחח תודהה עודדת אותי
מקווה שהחוסר סימטריה יתוקן וזה
הוא יישאר סולד נכון?
אנונימית
בטחח אין לך ממה לדאוג
^נכון
התוצאה הסופית מתקבלת רק שנה אחרי הניתוח
הנפיחות יורדת אחרי 3 חודשים בערך
האף עוד צריך להתקבע ולקבל את הצורה החדשה
הכי חשוב להיות סבלנית ולדעת שהתוצאה תהיה שווה את זה בסוף
גם לי הייתה חוסר סימטריה מטורפת ולא הבנתי איך זה יכול להיות אבל ככה זה
וחשוב מאוד לשמור על האף בחודשים הראשונים. לא לקבל מכות בטעות, לא להיתקל בדברים
התוצאה הסופית מתקבלת רק שנה אחרי הניתוח
הנפיחות יורדת אחרי 3 חודשים בערך
האף עוד צריך להתקבע ולקבל את הצורה החדשה
הכי חשוב להיות סבלנית ולדעת שהתוצאה תהיה שווה את זה בסוף
גם לי הייתה חוסר סימטריה מטורפת ולא הבנתי איך זה יכול להיות אבל ככה זה
וחשוב מאוד לשמור על האף בחודשים הראשונים. לא לקבל מכות בטעות, לא להיתקל בדברים
באותו הנושא: