3 תשובות
גצגללגלג חדמש לא!!!
אני ככ מקנאה חלום שלי מגיל 10 לעשות את זה ועוד שנתיים אני הולכת!!
אל תוותרי על זה בחיים
תעשי את הניתוח בתאריך הרגיל, אל תשני
ממש לא את לא צריכה לדחות ולא כלום , יש להן דעות משלהן והן יעשו את השיקולים שלהם לבד זה שאת מגשימה את החלום שלך לא אמור להפריע להם