5 תשובות
כן זה הגיוני ויש נפיחות, אל תשכחי שהתוצאה הסופית בעוד שנה וקצת.
שואל השאלה:
לגבי האף ברור לי שזה לא תוצאה סופית אבל כל הפרצוף שלי נפוח ממש הלחיים וזה ברמות
אנונימית
כן כל אחד מגיב לזה אחרת, יש אנשים שמתנפחים ממש בקלות ויש כאלה שפחות.
תני לזה זמן ממה שידוע לי לוקח חצי שנה עד שהנפיחות יורדת לגמרי. אם את דואגת תתקשרי לבית חולים/קליניקה איפה שעשית את הניתוח ותתייעצי איתם.
כן, חודש זה עדיין טרי, במשך החודשים זה ירד לאט לאט ויראה נורמלי, אבל בגדול עד שזה יחלים לגמריי לגמרי זה שנה בערך. תנוחי, תשתי, תבדקי מה אפשר לעשות בקשר לזה , ואם אין, תחכי