4 תשובות
כי לא יקשיבו לרעיונות שלנו
וגם זה התפקיד של הממשלה לא שלנו
וגם זה התפקיד של הממשלה לא שלנו
כי גם יציעו רעיונות לא יקשיבו בגלל שהם ילדים "קטנים"
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה נכון.
אם יפיצו את הרעיון שלהם והמון אנשים וגופים יתמכו בו אני בטוחה שיהיה פעילות בנושא.
חוץ מזה הם בכלל לא ניסו.
אני לא חושבת שזה נכון.
אם יפיצו את הרעיון שלהם והמון אנשים וגופים יתמכו בו אני בטוחה שיהיה פעילות בנושא.
חוץ מזה הם בכלל לא ניסו.
אנונימית
לדעתי הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט להחזיר את כולם וזהו. זה לא באמת עזר שסגרו את בתי הספר כיוון שעדיין הייתה עלייה בתחלואה למרות שהיה סגר מלא במשך חודש. הילדים חייבים מסגרת, הבריאות שלהם לא פחות חשובה מהבריאות של אחרים! וכשהם יושבים מול המסך כל כך הרבה זמן ביום הנזק הבריאותי שהם סופגים הוא לא קטן יותר מהסיכון להידבק בקורונה (הרי קורונה זה משהו שאפשר להחלים ממנו תוך שבוע-שבועיים (אפילו פחות), בעוד שהנזקים הבריאותיים שנגרמים בעקבות הלמידה המרובה מול המסך עלולים להישאר לכל החיים).
אני חושב שצריך להחזיר את כל הכיתות לבתי הספר, לפחות בקפסולות, אבל שהתלמידים איכשהו יהיו חשופים למסגרת כלשהי, שיהיה להם מקום שהם ילכו אליו כל יום, שהם ייחשפו לאנשים אחרים במקום שייתקעו כל היום בבית, בלי לפגוש אנשים ורק ישרפו את עצמם מול הזומים.
אני לא מחפש להאשים אף אחד כיוון שאין בכך תועלת, אני מבין שהקול שלי שווה ל- 0 ובטח שעם הטענה שלי שבטח נשמעת מגוחכת עיני אנשים רבים אחרים, לכן איני טורח להפיץ אותה.
אני חושב שהזמן יעשה את שלו, כדאי להמשיך לחכות ולראות מה קורה עם זה.
במקרה הכי גרוע - אאלץ להמשיך לסבול את הזום, אם זה מה שזה ידרוש ממני.
אני חושב שצריך להחזיר את כל הכיתות לבתי הספר, לפחות בקפסולות, אבל שהתלמידים איכשהו יהיו חשופים למסגרת כלשהי, שיהיה להם מקום שהם ילכו אליו כל יום, שהם ייחשפו לאנשים אחרים במקום שייתקעו כל היום בבית, בלי לפגוש אנשים ורק ישרפו את עצמם מול הזומים.
אני לא מחפש להאשים אף אחד כיוון שאין בכך תועלת, אני מבין שהקול שלי שווה ל- 0 ובטח שעם הטענה שלי שבטח נשמעת מגוחכת עיני אנשים רבים אחרים, לכן איני טורח להפיץ אותה.
אני חושב שהזמן יעשה את שלו, כדאי להמשיך לחכות ולראות מה קורה עם זה.
במקרה הכי גרוע - אאלץ להמשיך לסבול את הזום, אם זה מה שזה ידרוש ממני.
באותו הנושא: