4 תשובות
מילה שביעית בשאלה שלך
אנונימי
יש מלא שבאים נטו בשביל להגן על עם ישראל ועל מדינת ישראל.
שואל השאלה:
אבל למה יש חלק שמקבלים על זה כסף וחלק שלא
אנונימית
עכשיו זה מלחמה לא אמורים לקבל על זה כסף יש כאלה שעובדים בצבא ועל זה מקבלים כסף