4 תשובות
מילה שביעית בשאלה שלך
אנונימי
יש מלא שבאים נטו בשביל להגן על עם ישראל ועל מדינת ישראל.
שואל השאלה:
אבל למה יש חלק שמקבלים על זה כסף וחלק שלא
אבל למה יש חלק שמקבלים על זה כסף וחלק שלא
אנונימית
עכשיו זה מלחמה לא אמורים לקבל על זה כסף יש כאלה שעובדים בצבא ועל זה מקבלים כסף
באותו הנושא: