9 תשובות
לדעתי כן
כן
כן
ברור
כן ברור
כן... לא הייתי מרגיש נוח עם זה. אני בן אז אם היא תבקש לישון אצלי או אפילו רק ידידה שנטו הכרנו סבבה, הכל טוב. אבל בן שיבקש מבת זה מנגן לא נעים
למה רד פלאג תתני לו
כן
באותו הנושא: