10 תשובות
זה רע בשבילך
שואל השאלה:
לבוא ליציאה אני מתכוון
לבוא ליציאה אני מתכוון
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו בדרך כלל שואלים את כולם ולפעמים אותי שוכחים
כאילו בדרך כלל שואלים את כולם ולפעמים אותי שוכחים
אנונימי
זה נשמע עצוב תחליף חברים
שואל השאלה:
הם היחידים שאני מעדיף להיות איתם לנסות לדבר איתם על זה?
הם היחידים שאני מעדיף להיות איתם לנסות לדבר איתם על זה?
אנונימי
כן.
אתה צריך שיזמינו אותך ולא אתה את עצמך
הכל תלוי במה שאתה בעצמך רוצה
אם לא בא לך לבוא אז מה גרוע בזה
אם לא בא לך לבוא אז מה גרוע בזה
הייתי אומרת 5
תזמין אותם!
תזמין אותם!
באותו הנושא: