4 תשובות
כן, אני עושה כל אימון על שריר מסויים
כן ככה הרוב עושים
אם אתה רוצה באמת להצליח ולבנות גוף יפה אז חייב כל שריר פעמיים
אני מאמן כל שריר פעם אחת אהל סוג של פעמיים, נגיד אני עושה לידיים ולכתפיים תרגילים שעובדים טיפה גם לגב וחזה ,ולגב אני עושה תרגילים שעובדים על רגלים אחוריות וגב תחתון גם , ותרגילי גב וחזה עובדים גם על הידיים
אנונימי
באותו הנושא: