3 תשובות
ממש טוב
התפריט ממש טוב, ואם את מרגישה שזה קשה לך לפעמים את יכולה להחליף את הסדר קצת או לשנות אותו טיפה
לא מספיק בכלל, כמות כזו פוגעת בגוף והורסת אותו, את צריכה להוסיף, זה עושה נזק לגוף
ובלי קשר חסר מלא חלבון ושומן
ובלי קשר חסר מלא חלבון ושומן
באותו הנושא: