7 תשובות
תספרי לאמא שלך ולכי לטיפול
אנונימי
תספרי לאמא שלך , אבל תביני שברגע שאת אומרת את זה , את צריכה להתחיל שינוי . (אומרת לך מניסיון)
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לספר לה, כל היום היא צועקת עלי שתשלח אותי למוסד להפרעות אכילה
אני לא מסוגלת לספר לה, כל היום היא צועקת עלי שתשלח אותי למוסד להפרעות אכילה
אנונימית
אין לך אבא בתמונה?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
היי אהובה, תספרי להורים ותשתפי אותם. בסוף את עלולה להתמוטט / להתעלף / לפגוע בגוף באופן בלתי הפיך - ואז הם ממילא יגלו את זה. עדיף לעצור את זה לפני שהמצב מחמיר. תסבירי להם הכל ותבקשי שיעזרו לך וייקחו אותך לטיפול. אני בטוחה שגם אם הם יכעסו בהתחלה, הם יעריכו אותך מאוד מאוד שפנית אליהם ושאת מבינה את המצב שלך. אני כאן בשבילך אהובה, לכל דבר. אני מכירה את ההפרעה הזו מקרוב ויותר מאשמח אם תכתבי לי בפרטי ואנסה לעזור לך במה שרק אוכל :)
היי אנונימית יקרה,
אני מבינה מדברייך באיזו סיטואציה מייאשת ומרוקנת את כנראה נמצאת. ממילותייך עולה שאת מתמודדת עם קושי הקשור בדימוי הגוף שלך שבא לידי ביטוי באי אכילה, או כמו שאת מתארת את זה - ממש הרעבה. נשמע שאת אולי כבר תקופה ארוכה במאבק יומיומי מתיש ומכאיב. אני יכולה לתאר לעצמי שתחושות והרגשות כאלה יכולות מאוד לטלטל ולתסכל.
מניחה שיש לך תחושות של ייאוש וחוסר אונים.. איני יודעת האם קרה משהו שבגללו הפסקת לאכול, או אולי זו איזו הרגשה שאפילו את אינך יודעת מה גורם לה, אולי תחושות של תסכול, כעס או אולי את מנסה להעניש את עצמך על משהו... אולי יש לך תחושה שזה אפילו חזק ממך, שלא לגמרי בשליטתך.. בכל מקרה חשוב לי לומר לך שלא להישאר עם זה לבד.
באומץ רב שיתפת פה וזה אינו מובן מאליו כלל, והייתי רוצה להציע לך להאזין לפרק בפודקאסט באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שנקרא "לא טוב לי" בנושא הפרעות אכילה https://sahar.org.il/eating-disorders/ ההאזנה לפרק זה יכול להיות משמעותי עבורך.
בנוסף, אני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט, מרחב אנונימי ואישי בו נקשיב לך ללא שיפוטיות, נהיה שם איתך. מקום בו תוכלי לשתף עוד ממה שאת מרגישה.
אני מצרפת את הלינק לאתר למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה או רוצה...
שלך
מתנדבת סה"ר
אני מבינה מדברייך באיזו סיטואציה מייאשת ומרוקנת את כנראה נמצאת. ממילותייך עולה שאת מתמודדת עם קושי הקשור בדימוי הגוף שלך שבא לידי ביטוי באי אכילה, או כמו שאת מתארת את זה - ממש הרעבה. נשמע שאת אולי כבר תקופה ארוכה במאבק יומיומי מתיש ומכאיב. אני יכולה לתאר לעצמי שתחושות והרגשות כאלה יכולות מאוד לטלטל ולתסכל.
מניחה שיש לך תחושות של ייאוש וחוסר אונים.. איני יודעת האם קרה משהו שבגללו הפסקת לאכול, או אולי זו איזו הרגשה שאפילו את אינך יודעת מה גורם לה, אולי תחושות של תסכול, כעס או אולי את מנסה להעניש את עצמך על משהו... אולי יש לך תחושה שזה אפילו חזק ממך, שלא לגמרי בשליטתך.. בכל מקרה חשוב לי לומר לך שלא להישאר עם זה לבד.
באומץ רב שיתפת פה וזה אינו מובן מאליו כלל, והייתי רוצה להציע לך להאזין לפרק בפודקאסט באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שנקרא "לא טוב לי" בנושא הפרעות אכילה https://sahar.org.il/eating-disorders/ ההאזנה לפרק זה יכול להיות משמעותי עבורך.
בנוסף, אני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט, מרחב אנונימי ואישי בו נקשיב לך ללא שיפוטיות, נהיה שם איתך. מקום בו תוכלי לשתף עוד ממה שאת מרגישה.
אני מצרפת את הלינק לאתר למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה או רוצה...
שלך
מתנדבת סה"ר