6 תשובות
הגעת למצב מביך לא יודע
מי הראש ממשלה שלהם?
שואל השאלה:
חיימשלי שלא תגידי לי מה לעשות ואם אני מביכה או לא
מביך שאת חושבת שזה לגיטימי להחליק להם את ההפצות שנאה האלה על הארץ שלנו
הרשתות החברתיות זה חלק ענקי בשנאה שהמדינה שלנו חווה ואם יש לי איך להרגיש מעורבת זה הגיוני שאני אעשה ככה
את האחרונה לומר לי מה מביך ומה לא
חיימשלי שלא תגידי לי מה לעשות ואם אני מביכה או לא
מביך שאת חושבת שזה לגיטימי להחליק להם את ההפצות שנאה האלה על הארץ שלנו
הרשתות החברתיות זה חלק ענקי בשנאה שהמדינה שלנו חווה ואם יש לי איך להרגיש מעורבת זה הגיוני שאני אעשה ככה
את האחרונה לומר לי מה מביך ומה לא
אנונימית
הסיטואציה מביכה לא את תרגיעי מה כבר אמרתי
שואל השאלה:
בכלל לא דיברתי אליך
בכלל לא דיברתי אליך
אנונימית
אה סליחה טעות שלי חוזר בי מחילה
באותו הנושא: