32 תשובות
איך את יכולה להתווכח בלי שיש לך דעה מגובשת וטיעונים
" מה זה פלסטין?"
תקשיבח כל טיעון שהיא מביאה לך תפריכי או תגחכי, או תגידי את הטיעון ההפוך
תגידי לה שאם היא נגד ישראל, שתחשוב על כך שהאימפריה המוסלמית כבשה את כל המזרח התיכון וצפון אפריקה, הכריחה את התושבים שם להפוך למוסלמים, גירשה את היהודים משם בהקמת מדינת ישראל ללא רכושם, ושלהם יש 22 מדינות לגור בהן

תשאלי אותה מי היה המנהיג הפלסטיני הראשון ובאיזה מטבע הם השתמשו. מניסיון הם בסוף מפסידים אחרי ששואלים אותם את זה. ואם היא שולחים לך פייק ניוז על ה"כיבוש" אז תגחכי . זה הורג אותם. ותסבירי לה שיש להם מספיק מדינות ללכת אליהם. 22 מדינות מוסלמיות וערביות

גם תזכירי לה על הכיבוש הערבי של המזרח התיכון וגם כדאי לך ללמוד על זה קצת.
קצת יותר ידע לא יזיק וגם תגידי לו איך הערבים משגשגים במדינת ה"אפרטהייד" ותשווי את זכויות האדם בישראל לרשות הפלסטינית תחת שלטון אש"ף וחמאס בעזה.
תגידי לה שהיא טרול
אנונימי
עובדתית ישראל היא מדינה קיימת, ופלסטין לא.
היא יכולה להמשיך להתווכח עם הקיר, זה לא משנה באיזה צד היא כרגע, פלסטין זאת רק קבוצת אנשים שרוצים שתהיה לה מדינה. ישראל נחשבת כמדינה לכל דבר, עם היסטוריה, שנלחמה למען ההקמה שלה וזכתה בה לגמרי ביושר
שואל השאלה:
היא אומרת ש"גנבנו" את האדמה הזאת ושאנחנו הורגים אלפי פלסטינים כל יום
אנונימית
פשוט תוכיחי לה שזה לא נכון
לא גנבנו אותה, נלחמנו בשבילה
אנחנו ממש לא הורגים אלפי פלסטינים בכל יום, תשאלי לפי מה היא מבססת את הטענה המפגרת הזאת?
זה לא נכון בשום צורה, אפילו במלחמות לא יוצא לנו להרוג אלפי פלסטינים לעומתם, שמשתמשים בילדים ובילדות שלהם כדי להגן על עצמם ובסוף מעלים את זה בגוגל כאילו זאת אשמתנו
שואל השאלה:
במידה ומישהו רוצה לראות את הטיעונים הנכים שלה היוזר שלה הוא soontobeadilf (בטיקטוק) וזה בעיקרון התגובןת בסרטון האחרון שלה
אנונימית
פאסולקה
הבאת טענה טובה ונשבעת שזה גרם לי לצחוק .
אבל לפעמים פשוט לא יודעים איך לטעון ומה לטעון קרה לי כמה פעמים ששכחתי חחח
עזבי אותה עד שלא תקבל כדור בראש היא לא תבין
תגידי לה שתזמין כרטיס טיסה לארץ ותראה שהחיים ממש לא כמו שהיא חושבת.
תגידי לה שאנחנו העם היחיד שהיו לו פה בכל ההיסטוריה 5 מדינות, ושלטנו פה בערך 1000 שנים שזה יותר מכל עם אחר. הדת היהודית, העם היהודי, התרבות היהודית והשפה העברית נוצרו פה, זה הארץ שלנו עוד מלפני יותר מ3000 שנה, בשונה מהערבים שכבשו את המזרח התיכון (וכל צפון אפריקה, טורקיה ודרום ספרד) במאה ה-7
זה קשה לנצח ויכוח עם אדם חכם אבל זה כמעט בלתי אפשרי לנצח ויכוח עם אדם טיפש

אלה אם זה כיף לך הייתי ממליץ לך לצאת מזה.
תמונה שווה אלף מילים וסרטון זה איזה אלף תמונות
אני אומרת תשלחי לה סרטון שרואים שם פיגועים היא תשתוק ותבין מה לא בסדר בטענה שלה וכמה זה לא בסדר להכחיש דבר כזה
אני יהודי, והיא לא טועה..
יש הרבה דברים שהיא צודקת
^ אז אתה לא מבין מהחיים שלך, הממשלה שלנו לא טרוריסטים
אנונימי
אוף התכתבתי עם מישהו אהבת חיי במישהו לריב איתו ונגמרה לי הבטריה והתנתק
אולי אתה זה שלא מבין.
תלמד קצת ואז דבר איתי.
עם כל הצער שבדבר אנחנו כובשים, וטרוריסטים
כן כבשנו אותם במלחמות, אבל אנחנו לא טרוריסטים
אנונימי
שואל השאלה:
כן , כבשנו אבל היא מדברת כאילו אנחנו המדינה היחידה שאי פעם עשתה את זה , וחד משמעית אנחנו לא טרוריסטים
אנונימית
תגידי לה שתתבייש שככה היא מפיצה שקרים על העם שלה ותדברי איתה מהלב מזה להיות במקלטים בפחד שאת יכולה למות עוד כמה דקות, בגלל כמה פלסטינים שחושבים שזה מצחיק להעיף טילים לישראל.
תגידי לה שכל הדברים נגד ישראל שמפיצים הם שקר, ותראי לה סרטונים שמוכיחים שהם אלה שפוגעים בנו.
ואם היא תבקש ממך להוכיח שאנחנו לא פגענו בהם תגידי לה שאי אפשר להוכיח משהו שלא קרה, ושהיא תנסה להוכיח שאנחנו פגענו.
אם היא תשלח לך אנשים שמדברים על ה"רצח עם" שצהל עשה להם, תגידי לה שאין בזה הוכחות וזה רק אנשים ששונאים את ישראל ומנסים לגרום לאנשים לשנוא אותנו. אם היא תשאל למה, תגידי לה שזה בגלל שהם רוצים שאנשים כמוה יחשבו בדיוק את מה שהיא חושבת עלינו עכשיו, כדי שיוציאו אותנו מפה, ופשוט כי הם נהנים לפגוע ביהודים.
ככל שתבהירי שהם נהנים לפגוע ביהודים בזמנם הפנוי כעובדה ברורה יותר לא יהיה לה איך להתווכח עם זה
ואל תתקפי ישר כי היא סוג של עברה שטיפת מוח וזה לא אשמתה, היא לא מכירה משהו אחר כי אין שם דעה אחרת עלינו.
תנסי להיות כמה שיותר נחמדה, כדי לא לעורר אנטגוניזם.
ואם היא שואלת משהו שאת לא יודעת לענות עליו, תשני נושא, או שההגנה הכי טובה היא התקפה ותציגי במקום משהו רע שהם עשו.
אנונימי
היא תומכת באוויר ברה
מציעה לך גם על המאמר הבא
אפשר לקרוא אותו בחינם אם נרשמים
אנונימי
א. יש לך את התורה הקדושה שבה יש לנו את ההיסטורייה שלנו ותוכלי לראות שאנחנו היינו פה לפני המצאת המילה "פלסטין" (שאגב - הומצאה רק לפני 400 שנה בערך, והעם ה"פלסטיני" צץ לפני פחות מ80 שנה).

ב. תחפשי את ה"ספרים הלבנים" בויקיפדיה, תקראי קצת ותסכמי לה פחות או יותר מה קרה כשחזרנו לארץ. מי פתח במלחמה במי ולאן זה הוביל.
את מתווכחת על משהו שאת בעצמך לא יודעת מהו.
זו סיבה מספיק טובה לכך שאולי היא לא ממש טועה.
מסטולה שמאלנית. אני מציע שתגיבי קצת גם למה שרשמו פה בטענות..... אבל איך שמתאים לך
אנונימי
חוץ מזה שהיא לא בהכרח טועה. פשוט גם אם לא יודעים לנמק עדיין יש גרעין חזק של אמת. הרגעין היהודי
אנונימי
אה כן?
ומה עם הפלסטינים שפולשים להם כל יום לבתים?
עליהם אתם לא חושבים?
ברור, למה שתחשבו , הם הרעים בסיפור הרי.
שואל השאלה:
^ היא כאילו אמרה שהיא כן בעד הרעיון של מדינה של יהודים אבל היא לא תומכת בזה ש"גנבנו" ו"הרגנו" אלפי פלסטינים
בעיקרון היא מכלילה את רוב הישראלים כטרוריסטים גונבי אדמות
אנונימית
אין, תחי פלסטין, די לכיבוש, יש להתנגד לציונות האימפריאליסטית.