ושאלתי אותה מה היא יודעת על ההיסטו ריה של השטח הזה ישראל, ומה קרה במלחמת בעצמאות. והיא ענתה לי שטויות אז אני מנסה לשלוח לה סרטוני הסבר או משהו אבל כולם מחוקים וקשה לי להסביר לה את זה באנגלית אני לא יותר מדי טובה. מישהו יכול לעזור לי? בעיקר להדגיש את החלק שאנחנו היינו אמורים להיות איתם כמדינה, והם החזירו בלחימה, אבל שכשהיה מדובר במדינות ערב שהתיישבו על השטחים שלהם לא נאמרה מילה ולא הייתה מלחמה בכלל