10 תשובות
כי לספור זה משעמם
כי זה מעייף
זה משעמם
כי זה מעייף
זה משעמם ואז נרדמים
זה מרגיע ומסיח את דעתך ממחשבות אחרות ומתחיל את הדמיון של החלימה
זה מעייף אותך
תתחילי לדמיין סיטואציות שהיית רוצה שיקרו וזה ירדים אותך
כן כי כאילו אתה כבר עייף מלספור אז אתה נרדם
אנונימית
כי כדי להצליח לישון צריך "לא חשוב על דברים" ואני חושבת שסופרים כבשים זה כמו להיות רובוטים .. פשוט לא חושבים
באותו הנושא: