3 תשובות
אולי את עולה כי את לא אוכלת בכלל אוכל שיכול לגרום לגוף להתקיים, ולכן הוא מנצל את האנרגיה לשמירה על מערכות הגוף, ולא לירידה בשומן
מציעה לך להיות בגירעון בריא ולא עם כלום קלוריות שמביאות לבית חולים
אתה אוכל ממש ממש מעט ולא מספיק, הגוף שלך לא מטומטם אז הוא שומר את הקלוריות שאתה כן אוכל כדי שתוכל לחיות ולשרוד.
נשמע שאתה לא במצב בריא ולכן הייתי ממליצה שתתייעץ עם איש מקצוע, אבל בעיקרון אתה צריך לאכול יותר, גם כי מה שאתה אוכל זה לגמרי מעט מידי, וגם ככה יתאפשר לך לרדת במשקל בצורה נורמלית.