5 תשובות
אי אפשר להתקדם בעבודות כאלה של שכרי מינימום זה לא יקדם אותך לשןם דבר כניראה שאת שואפת אליו בחיים תלמדי משו תלמדי איזה מקצוע שיש בו אפשרויות קידום כסף טוב מיקצוע מכובד שיכבדו ויעריכו אותך אני בטוח שהגישה תשתנה גם אני כמוך בגילך ואמרתי שבעוד שנה אלך ללמוד אין ברירה עכשיו זה עוד משחק ילדים מה שאנחנו עושים
קודם כל תתחילי בלהפסיק לחשוב מה אחרים ולהתרכז בעצמך, תבני את עצמך ואת הביטחון שלך ואל תשווי את עצמך לאחרים. תכניסי לעצמך את המחשבה שאת הכי יפה שיש ושאת יכולה לעשות הכל. בסוף בחיים הכל עניין של גישה, ברגע שתשני גישה ותגידי לעצמך שאת הכי טובה שיש גם החיים שלך יראו אחרת. ולגבי החיצוניות, תנסי לשנות את מה שמפריע לך בעצמך למרות שנראלי שאת פשוט זקוקה לבניית ביטחון עצמי ואהבה עצמית. וזה מתחיל בך
היי, זה נשמע שאת במקום נמוך כרגע. וזה בסדר, לכולנו יש רגעים כאלה. רגעים של "מה אני עושה עם עצמי?!", רגעים של התמודדות ושל התבוננות.
חשוב שתהיי כנה עם עצמך בתקופה כזאת, נסי לא להתדרדר לדברים שגורמים לזמן לעבור מהר. נסי להתמודד, לאתגר את עצמך. אני ממליץ לך לעשות הליכות, מדיטציות, אולי לנסות תחביב חדש או לחסוך לאיזה קורס שמעניין אותך.
ותזכרי, מהרגעים הכי נמוכים המצב יכול רק להשתפר.
בנוסף, אני חווה משהו דומה כרגע, אם מעניין אותך לדבר על זה את יותר ממוזמנת.
חשוב שתהיי כנה עם עצמך בתקופה כזאת, נסי לא להתדרדר לדברים שגורמים לזמן לעבור מהר. נסי להתמודד, לאתגר את עצמך. אני ממליץ לך לעשות הליכות, מדיטציות, אולי לנסות תחביב חדש או לחסוך לאיזה קורס שמעניין אותך.
ותזכרי, מהרגעים הכי נמוכים המצב יכול רק להשתפר.
בנוסף, אני חווה משהו דומה כרגע, אם מעניין אותך לדבר על זה את יותר ממוזמנת.
עזרה מיקצועית של פסיכולוג, קורסים לביטחון עצמי
ומעבר לזה תחפשי מקצוע שבאמת מעניין אותך לעבוד בו תלמדי עליו ועצם העניין בו ידרבן אותך להשקיע ולהתאמץ ואני בטוחה שתפרחי שם יותר
ומעבר לזה תחפשי מקצוע שבאמת מעניין אותך לעבוד בו תלמדי עליו ועצם העניין בו ידרבן אותך להשקיע ולהתאמץ ואני בטוחה שתפרחי שם יותר
תתחילי ללמוד תואר ותשקיעי וזה ילך פשוט
אנונימי
באותו הנושא: