3 תשובות
אוקיי אז ככה קודם כל בני כמה אתם? מאיפה הוא? יש לכם חברים משותפים? למה אני שואלת?, כי אם יש לכם חברים משותפים אז תעשו ווידאו וככה השיחה יותר תזרום
אם לא, תכירו אחד לשנייה את החברים.
לגבי להתחבר- יכול להיות שאתם לא מתחברים מכמה דברים שימי לב אם הקשר די או חד צדדי ובשביל לדעת את זה פשוט תראי כמה פעמים הוא שולח הודעה ראשון ופשוט אל תכתבי הודעה ותראי אם הוא דואג גם לשלוח לך, ככה רואים שהקשר טוב, יכול להיות, שהוא עושה לך את זה ובכללי המון המון קשרים.
שיטה מאוד טובה- תמיד להגיד משהו קצר שיגרום לצד השני גם לכתוב הודעה לדוגמה "יואו יש פה מישהו שעוקב אחריי ברחוב" אם תמשיכי לפרט לדוגמה "אני פשוט יוזרת מחברה בלילה..." זה פשוט יגרום לו לכתוב "יואו מסכנה" או משהו כזה ושאת תכתבי נגיד יואו אני לבד ברחוב זה יגרום לו לשאול "למה?" "מה קרה" הבנת.
מקווה שעזרתי
אם לא, תכירו אחד לשנייה את החברים.
לגבי להתחבר- יכול להיות שאתם לא מתחברים מכמה דברים שימי לב אם הקשר די או חד צדדי ובשביל לדעת את זה פשוט תראי כמה פעמים הוא שולח הודעה ראשון ופשוט אל תכתבי הודעה ותראי אם הוא דואג גם לשלוח לך, ככה רואים שהקשר טוב, יכול להיות, שהוא עושה לך את זה ובכללי המון המון קשרים.
שיטה מאוד טובה- תמיד להגיד משהו קצר שיגרום לצד השני גם לכתוב הודעה לדוגמה "יואו יש פה מישהו שעוקב אחריי ברחוב" אם תמשיכי לפרט לדוגמה "אני פשוט יוזרת מחברה בלילה..." זה פשוט יגרום לו לכתוב "יואו מסכנה" או משהו כזה ושאת תכתבי נגיד יואו אני לבד ברחוב זה יגרום לו לשאול "למה?" "מה קרה" הבנת.
מקווה שעזרתי
אנונימית
שואל השאלה:
היי יש מצב לדבר איתך בפרטי? רק אם בא לך לשמוע הכל אולי תוכלי לעזור לי
היי יש מצב לדבר איתך בפרטי? רק אם בא לך לשמוע הכל אולי תוכלי לעזור לי
אנונימית
כן, תכתבי הודעה אם בא לך אני יעזור לך ❤
באותו הנושא: