3 תשובות
שום דבר לא "אמור" לקרות..
זה דבר שהוא טבעי לחלוטין ואין צורך להלחץ
אפשר להסביר שבן/ת הזוג שזה מפריע לך
ומקסימום אם זה חסר מדי אפשר להיפרד
זה דבר שהוא טבעי לחלוטין ואין צורך להלחץ
אפשר להסביר שבן/ת הזוג שזה מפריע לך
ומקסימום אם זה חסר מדי אפשר להיפרד
תקחו את הזמן לפעמים לוקח לאנשים יותר זמן להיפתח לבטוח להבין אתם לא ממהרים לשום מקום לפעמים זה קורה בהדרגה וזה גם לרוב מה שקורה בהתחלה קצת יותר סגורים קצת יותר מתביישים ואז לאט לאט מתרגלים אחד לשני כבר פחות סגורים
אנונימית
חודשיים זה די קצת רוב הזוגות מתחילים אחרי שלושה חודשים זה תלוי
באותו הנושא: