4 תשובות
שואל השאלה:
כשאני אומרת חודשים אני מתכוונת 2-3
כשאני אומרת חודשים אני מתכוונת 2-3
אנונימית
מבינה אותך זה מאוד קשה קשר מרחוק, בגלל המצב תנסי לדבר איתו יותר בקביעות תכתבי לו בוקר טוב לילה טוב איך עובר עליו היום, תפתחי איתו יותר שיחות וככה תחזקו קשר
שואל השאלה:
אני עושה את זה
הבעיה שהוא לא בן אדם שמתחיל שיחות עם אף אחד
אז זה קצת קשה לי יותר לשמור על קשר
אני עושה את זה
הבעיה שהוא לא בן אדם שמתחיל שיחות עם אף אחד
אז זה קצת קשה לי יותר לשמור על קשר
אנונימית
תהיי הצד שמתחיל שיחות, כמובן אם הקשר הזה חשוב לך, אם הוא לא כלכך חשוב, תוותרי. את לא צריכה בקביעות להתחיל שיחות ולרדוף אחרי מישהו שלא מתעניין בך. תגידי לו את זה שזה מפריע לך שרק את מתחילה שיחות
באותו הנושא: