6 תשובות
חג שמח! תודה רבה על דמי החנוכה:) לילה טוב
אנונימית
פשוט תודה (:
תודה דוד יקר או משהו בסגנון
"תודה רבה על הכסף, מעריכה מאוד.
היי ___,
תודה רבה על דמי החנוכה, אני מעריכה את זה.
שיהיה חג שמח :)
היי _, מה שלומך?
תודה רבה על הכסף ששלחת לי, זה ממש יפה מצידך.
רציתי לאחל חג שמח.
אמא מוסרת ד''ש.
באותו הנושא: