15 תשובות
חח בואי אני יספר לך משהו את צריכה להתגאות בהם את שרדת משהו שהרבה לא היו
ברה בסופו של דבר לכולם יש צלקות סימנים ווטאבר אין לך ממה להתרגש מאנשים כי זה באמת לא מעניין מה שהם חושבים.. פשוט תתעלמי מהם
את יכולה לכסות במייקאפ, את יכולה לשים פלסטר, את יכולה לשים משחה נגד צלקות
הכי חשוב שלא תעשי את זה יותר לעצמך,מאמינה בך3>
אם צריכה עזרה יכולה לפנות אלי
הכי חשוב שלא תעשי את זה יותר לעצמך,מאמינה בך3>
אם צריכה עזרה יכולה לפנות אלי
בתכלס? סליחה אבל זה לא משהו שצריך להתגאות בו... גם אני הייתי מרגישה שזה מטומטם להראות לכולם את הצלקות... זה שצוחקים על זה זה לא בסדר אבל זה לא משהו שצריך להראות
תקשיבי זה כולה צלקת. יש לי גם כמה צלקות זה לא אמור להוריד לך אל תתביישי בהם אל תלכי עם סווצרט אל תייחסי לזה חשיבות וגם הסביבה לא תייחס. אם זה כזה מפריע לך הצלקות אז תסתירי אם לא אז אל כי אנשים יורדים על מה שאנשים מראים שמפריע להם
לא אמרתי להשוויץ בזה, אבל בטח שלא תתבייש בעבר שלה במיוחד שהיא נמצאת בעתיד טוב יותר
בטעות^ זה אמור להיות.
תקשיבי אם הסביבה משדרת לך שזה מצחיק תשדיר להם שזה לא מזיז לך הם יפסיקו
תשדרי
מי שעושה מזה צחוקים הוא לא חבר אמיתי. תעשי לעצמך טובה ותקיפי את עצמך בחברים טובים שלא יצחקו עלייך
שואל השאלה:
^לא צוחקים עליי, הם לא יודעים את זה הם צוחקים על הנושא הזה
^לא צוחקים עליי, הם לא יודעים את זה הם צוחקים על הנושא הזה
אנונימית
אז שיצחקו שימי עליהם פס
אני רק רוצה להגיד שאני מאוד גאה בך.
אני ממליצה לכסות עם מייקאפ או אם זה על המפרק של היד את יכולה לענוד צמידים.
אם את צריכה מישהו לדבר איתו על נושאים מסוג הזה את מוזמנת לפנות אליי, אשמח לעזור.
אני ממליצה לכסות עם מייקאפ או אם זה על המפרק של היד את יכולה לענוד צמידים.
אם את צריכה מישהו לדבר איתו על נושאים מסוג הזה את מוזמנת לפנות אליי, אשמח לעזור.
או שתכסי במייקאפ
או שתשימי ז*ן ותתעלמי ממי שעושה מזה צחוק
או שתשימי ז*ן ותתעלמי ממי שעושה מזה צחוק