3 תשובות
אמרו שחסמו לתצפיתניות את התצפית או משהו אז הן לא ראו שום חדירת מחבלים או משהו
אנונימית
אנונימית
גם אם חסמו לתצפיתניות את התצפית ובגלל זה המחבלים הצליחו להכנס אז עדין איפה הצבא היה 6 שעות? אנשים התקשרו למשטרה לצבא אמרו שיורים עליהם מחבלים שיש להם מחבלים מחוץ לבית אנשים התחננו לעזרה במשך שעות ואף אחד לא בא
אם הצבא היה מגיע בחצי שעה הראשונה בשעה הראשונה הרבה נזק היה יוכל להימנע היו הרבה פחות נרצחים וחטופים אבל הצבא לא עשה כלום 6 שעות המחבלים נכנסו לפה הסתובבו פה שעות וחזרו לעזה עם יהודים ואף אחד לא עצר אותם משהו פה פשוט לא הגיוני איפה היה הצבא 6 שעות?
וזה משהו שיבדקו רק אחרי שהמלחמה תגמר איך הצליחו להכנס ואיפה היה הצבא ועוד מיליון שאלות שיש
גם אם חסמו לתצפיתניות את התצפית ובגלל זה המחבלים הצליחו להכנס אז עדין איפה הצבא היה 6 שעות? אנשים התקשרו למשטרה לצבא אמרו שיורים עליהם מחבלים שיש להם מחבלים מחוץ לבית אנשים התחננו לעזרה במשך שעות ואף אחד לא בא
אם הצבא היה מגיע בחצי שעה הראשונה בשעה הראשונה הרבה נזק היה יוכל להימנע היו הרבה פחות נרצחים וחטופים אבל הצבא לא עשה כלום 6 שעות המחבלים נכנסו לפה הסתובבו פה שעות וחזרו לעזה עם יהודים ואף אחד לא עצר אותם משהו פה פשוט לא הגיוני איפה היה הצבא 6 שעות?
וזה משהו שיבדקו רק אחרי שהמלחמה תגמר איך הצליחו להכנס ואיפה היה הצבא ועוד מיליון שאלות שיש
אנונימית
הזוי פשוט
אנונימית
באותו הנושא: