5 תשובות
דבר ראשון מזל שלא קרא לך כלום אבל אם את מרגישה צורך לספק למישהו תספרי לאמא שלך היא לא תעשה לך כלום מבטיחה
אל תפחדי לספר על זה
זה כנראה היה ניסיון לאונס או להטרדה מינית
תנסי לספר על זה לאמא שלך או לאבא שלך, למי שאת מרגישה יותר בנוח, ותראי מה אתם תעשו
כל עוד לא קרנ לך כלום, הכל בסדר
היי אנונימית יקרה,

יכולה לתאר לעצמי את חוסר האונים המטלטל שחווית, כשבאמצע יום שגרתי ברחוב המוכר מישהו ניסה למשוך אותך באלימות לסמטה צדדית.
שומעת כמה את מבוהלת, שאת מרגישה שניצלת בנס.
מרגישה שזה לא נותן לך מנוחה, משאיר אותך מבולבלת, מכביד עליך כמו סלע ענק שיושב לך על הלב ומקשה עליך לנשום.

מבינה שאת מפחדת לספר לאמא, משערת שאת אולי חוששת מהתגובה שלה או שאולי מרגישה מבוכה ולא יודעת איך להתחיל לדבר על עניין כה מטלטל.

האם יש מישהו בסביבה הקרובה שאת מרגישה בנוח לשתף אותו?
בן משפחה אחר? אולי את המחנכת או יועצת בית הספר?
מבוגר אחראי או איש מקצוע יכולים לספק לך מרחב בטוח לפרוק, ואם תרצי גם לעזור לך לתווך את הסיטואציה לאימא.
את לא חייבת להתמודד עם זה לבד.

אם תרגישי שזה נכון לך, מזמינה אותך להתייעץ עם המרכז לנפגעות תקיפה מינית, באנונימיות אפשר להתייעץ איתן לגבי התחושות שעוברות עליך:
https://www.1202.org.il/

מזמינה אותך גם לצ'אט של סה"ר, סיוע והקשבה ברשת, לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות שבו אפשר לדבר על כל מה שעובר עליך. בקצב שלך, ורק כמה שמתאים לך לשתף.
נוכל לחשוב ביחד איך מתאים לך להגיב.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
היי, זה נורא מה שקרה לך, אין מה לדאוג את לא אשמה בכלום יקרה.
ואני מבינה אותך זה טבעי שאחרי מקרה כזה יהיה לך קשה להוציא את זה מהראש,
תנסי לשתף זה מאוד מקל ויוריד לך את המועקה
את יכולה לשתף את אמא או אבא? או מישהו מבוגר אחר שאת סומכת עליו ?
קרה**