6 תשובות
הוא לא הגיב אחרי 7 שעות אבל כן לקח לו הרבה זמן וזה לא נורמלי וחייבים לבדוק את זה *אחרי שנגמרת המלחמה*
לא ברור
כי מכרו אותנו :)
באמת שלא ברור
שואל השאלה:
לא אמור להיות איזה כוחות מטורפים של מאות חיילים בעוטף עזה ?
לפי מה שנשמע בקושי היו 30 חיילים .
שום דבר מהטכנולוגיה המשוכללת של צהל לא עבד ,אנשים מעוטף עזה הסתגרו בבתים שעות והתחננו לעזרה
משהו פה לא מסתדרר פשוט
לא אמור להיות איזה כוחות מטורפים של מאות חיילים בעוטף עזה ?
לפי מה שנשמע בקושי היו 30 חיילים .
שום דבר מהטכנולוגיה המשוכללת של צהל לא עבד ,אנשים מעוטף עזה הסתגרו בבתים שעות והתחננו לעזרה
משהו פה לא מסתדרר פשוט
אנונימית
לדעתי הייתה מתקפת סייבר ובנוסף למתקפת סייבר שהייתה בטוח מישהו מבפנים בגד בנו ועזר להם כאילו זה לא הגיוני שפרצו את הגבול ככה סתם כאילו זה רגיל כי בדרך כלל שחתול עובר את השער מקפיצים את כולם כאילו זה 100 אחוז לא קרה סתם ככה, וגם זה ממש מוזר איך החיילים בשמירה לא שמו לב כאילו משהו פה מסריח וזה משגע אותי
באותו הנושא: