14 תשובות
לא לצאת מהבית
אותו מצב):
לא לצאת מהבית ולהתפלל שיהיה טוב
שואל השאלה:
נקווה שהכל יהיה בסדר
אנונימית
זה תלוי מאוד באיזה איזור את גרה והם קראו לערביי ישראל ושטחים להוציא פיגועים נגד יהודים אם תשארי בבית לא יהיה כלום ולא צריך להלחץ גם לא בימי מלחמה יש פיגועים אין מה לעשות זה ארץ ישראל אבל בגלל שמחר כנראה זה יעלה הסיכויים לפיגועים עדיף להשאר בבית
שואל השאלה:
זה ממש מפחיד
וגם הם יכולים להכנס לבתים
אנונימית
את הפיגועים מוציאים במקומות אם הרבה אנשים הם לא יכנסו לבתים וגם יש כוננות גבוהה מאוד בכל עיר וישוב בארץ הם לא יצליחו וגם הכל בסדר זה שחמאס אמר להוציא פיגועים מחר זה לא אומר שזה יקרה אם את גרה באיזורים מסוימים שהם לא קרובים לשום מקום שמוציאים משם פיגועים אז את לא צריכה לדאוג
שואל השאלה:
אבל למה שהם יגידו ולא יעשו?
אני לא גרה במקום שעושים פיגועים
אבל יש לי קרובה בירושלים
אנונימית
תקשיבי
הם אמרו לערבי הארץ לעשות את זה
לא ידוע אם גם הם יביאו לפה מחבלים
הכח חשוב לא לצאת מהבית לא משנה מה לנעול תמיד תמיד דלתות
שואל השאלה:
המשפחה שלי צריכה לצאת בשביל משהו כי יש לי אח עם בעיות והוא מכריח אותם לצאת
אנונימית
וואי לא טוב תגידי לו את זה שאי אפשר שמישהו ינסה לשכנע אותו
אם העניין שאת מפחדת שיהיה מה שהיה ביום שבת אז לא לא קרוב לזה זה פיגועים רגילים שיש בדרך כלל ואפשר לנעול את הדלת אבל לא חייב אבל אם אתם לא רוצים לקחת סיכון אפשר לנעול בשביל להרגיש יותר בטוחים
לא צריך להגזים אפשר לצאת ויותר להזהר אם אפשר עדיף לא לצאת אבל הכל טוב
שואל השאלה:
לצערי אי אפשר לשכנע אותו הוא צורח ממש
אנונימית