8 תשובות
כנראה מלא אזעקות ומחבלים ששורצים בכל פינה אבל אני מאוד מקווה שלא
הם תמיד עושים בלאגן, ויותר גרוע ממה שהם עשו אין. יש לנו צבא חזק אין מה לפחד.
מי אמר?? אמאלה
חמאס אמר לכל ערביי ירדן וסוריה להגיע לגדרות הגבול ולכל ערביי ישראל לצאת מחר לרחובות כמו בשומר חומות...
אין לדעת כרגע אם זה באמת יקרה
אין לדעת כרגע אם זה באמת יקרה
שואל השאלה:
הודיעו בהרבה מקומות וזאת הייתה הודעה רשמית של החמאס האלה
הודיעו בהרבה מקומות וזאת הייתה הודעה רשמית של החמאס האלה
אנונימית
איך הם יכנסו? כל החלק הדרומי מלא בחיילים ושמירה, והחלק הצפוני באמריקאי
כנראה שרוצים לעשות כאן ממש בלאגן עם הטילים וחלק מהערבים יתחילו להשתולל, אי אפשר לדעת מה עובר להם בראש. מה שבטוח זה ש-ה' איתנו אז אין לנו מה לפחד.
אבל עם ירדן יש לנו הסכם שלום ובאיזור סוריה הציבו אמריקאים לא?
באותו הנושא: