9 תשובות
זה קורה לרוב מחוסר שינה
זה באמת לא נורא ולא מקבלים טראומות
אין לך ממה לפחד אם לא היה לך אז כנראה שגם לא יהיה לך
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אני ממליצה לך לא לישון על הגב,כי זה יכול לקרות אם ישנים על הגב,אבל גם אם ישנים על הגב לא תמיד זה קורה אז לא לדאוג ולפחד הכל בסדר
אנונימית
תשארי ערה תשמעי עדן בן זקן
שואל השאלה:
אתמול בלילה ישנתי שעתיים ולא ישנתי שנצ אחר כך
אנונימית
אז לא, זה מגיע מאיזה יומיים שלוש ברציפות
חיימשלי אל תפחדי, עדיף שתלכי לישון מאשר שלא תלכי לישון ואז הסיכוי לשיתוק שינה גדול פי מיליון
לא יהיה לך שום שיתוק שינה!