6 תשובות
זבל יש הרבה, זהב יש קצת
זה נכון, אבל זה בגלל שזה טרנדי לתמוך בהם והם פשוט עיוורים, רוב האנשים שבאמת נכנסים לעניין הזה עמוק תומכים בנו ומבינים מה אנחנו עוברים
הם יותר חלשים ממנו אפילו שהם הרעים
אנונימי
מה לעשות,
העם הנבחר תמיד נרדף
אנטישמיות הייתה מאז ומעולם
העם הנבחר תמיד נרדף
אנטישמיות הייתה מאז ומעולם
אני לא אשקר שזה הגיוני וזה מעצבן,הם פשוט מפרסמים סרטונים שבהם יהודים מתעללים בפלסטינים והעולם קונה את זה,ושרת ההסברה שלנו עסוקה בלצעוק על עיתונאים,וגם זה "נורמלי" בשביל העולם לשנוא יהודים, פשוט מרגיז
כי הם הרבה יותר טובים בהסברה השקרית שלהם מאשר ישראל, הם מפיצים את הפרופגנדה שלהם בכל מקום ואנשים שאין להם כוח לאמת מידע ולבדוק אם מה שהם קוראים באינסטגרם באמת נכון קונים את זה בלי לחשוב פעמיים
באותו הנושא: