5 תשובות
מה?
חשבתי הם איטלקים
עקירת הבעיה מהשורש, ולא הוצאה להורג זה לא פתרון כי הם במילא יוצאים לפיגועים בכדי למות שהידים.
זה צריך להתחיל מחינוך, להעביר את כל מוסדות החינוך במגזר הערבי לבקרת משרד החינוך (שגם הוא צריך ללמוד לתפקד), שליטה מלאה בתוכן הלימודי וסלקציה של מורים ומלמדים.
אחרכ בוודאי צריך לעשות משהו עם הפרופוגנדה, להכניס ענישה כלפי אנשים המפרסמים קריאות קיצוניות לצאת לפיגועים.
לעלות את רמת החיים בשטחים, להקים מרכזי הסברה, לימוד ופנאי לדור הצעיר שיתמקדו בין היתר בהסברה וקירוב של החברה היהודית והערבית.
לגבי חיסולים זאת שטות מוחלטת, אפשר להרוג אותם עד מחר אבל תמיד יבוא מישהו חדש, צריך להתמקד לא באנשים שמוציאים לפועל פיגועים למה הם מתפקדים כבשר למטחנה, אלא באנשים שמגייסים פעילים, מפעילים פרופוגנדה בתקשורת וברחוב.
זה צריך להתחיל מחינוך, להעביר את כל מוסדות החינוך במגזר הערבי לבקרת משרד החינוך (שגם הוא צריך ללמוד לתפקד), שליטה מלאה בתוכן הלימודי וסלקציה של מורים ומלמדים.
אחרכ בוודאי צריך לעשות משהו עם הפרופוגנדה, להכניס ענישה כלפי אנשים המפרסמים קריאות קיצוניות לצאת לפיגועים.
לעלות את רמת החיים בשטחים, להקים מרכזי הסברה, לימוד ופנאי לדור הצעיר שיתמקדו בין היתר בהסברה וקירוב של החברה היהודית והערבית.
לגבי חיסולים זאת שטות מוחלטת, אפשר להרוג אותם עד מחר אבל תמיד יבוא מישהו חדש, צריך להתמקד לא באנשים שמוציאים לפועל פיגועים למה הם מתפקדים כבשר למטחנה, אלא באנשים שמגייסים פעילים, מפעילים פרופוגנדה בתקשורת וברחוב.
שואל השאלה:
מסכים חלקית אני לא חושב שיש רצון בכך מהצד השני אבל מעריך את הדעה שלך
מסכים חלקית אני לא חושב שיש רצון בכך מהצד השני אבל מעריך את הדעה שלך
רצון זה לא העניין, העניין הוא דפוס המחשבה שמונע את הרצון הזה.
אם נטפל בדפוס המחשבה הזה יהיה גם רצון
אם נטפל בדפוס המחשבה הזה יהיה גם רצון
באותו הנושא: