3 תשובות
ככה זה בגיל ההתבגרות קשה למצוא אנשים כאלה אם בכלל יש
מבינה אותך,.אם את צריכה משהו אני פה
שואל השאלה:
אני כאילו מסתכלת על חבורת חברים אחרים וחברות שלי כאילו מתנהגות כל כך ילדותי הכוונה מתנהגות "סנובי" אבל אנחנו כאילו ה"חנוניות של הכיתה " מקווה שהבנתם