7 תשובות
לא.
הם לדעתי גאים בכל צעד שהם עשו וזו הייתה המטרה של כל המבצע הזה שלהם, לכבוש יישובים לחטוף חיילים ולרצוח מאות
שואל השאלה:
אבל גם רצחנו להם מלא ועכשיו אין להם חשמל גם
אנונימית
תכלס אני חושבת שכן
אין להם מים או חשמל וכיאילו התחלנו לתקוף והם התחילו לאיים מפחד כמו אתמול שהם אמרו אם לא תספיקו אז נשלח טילים לאשקלון.. קיצר בעיה שלהם
אנונימית
הם יצטערו
אני מקווה מאוד שהם מצטערים
לא, הם יצטערו בקרוב