28 תשובות
על מה הוא מאיים הפעם?
הם כל הזמן מאיימים
תביני
חמאס תמיד מאיימים
הם התחילו לאיים שוב?
מה זה כל שני וחמישי חח
הם מאיימים כל הזמן ולא עושיפ כלום
התחלנו להגביל את התנאים של האסירים עקב הבריחה מגלבוע
זה גרם להרבה אסירים לפתוח בשביתות רעב, אז הם איימו שאם האסירים ייפגעו תוך כדי השביתה אנחנו 'נשלם'
הם תמיד מאיימים ולא עושים כלום בסוף
חושבים שהם מפחידים מישהו החמורים האלה
מבחינתם כל זמן שהיהודים קיימים וחיים בישראל , יש על מה לאיים.
שואל השאלה:
הג'יהאד האיסלאמי הודיע למצרים שאם ישראל לא תענה לדרישות האסירים שלה, היא תסלים את המצב, כולל ירי רקטות
אנונימית
^מתי היא אמרה את זה ויש לך קישור?
וכמו שכבר אמרו הם תמיד מאיימים
התקיימנו...
ואגב רק לפרוטוקול אלה לא החמאס שמאיימים אלא הג'יהאד, שידועים בתור כאלה שיותר מקיימים איומים מחמאס
אני אוהבת חומוס
שמעת על המושג צומי? אנשים מחפשים כזה..
ליטרלי משעמם להם בחיים..
זה לא אנחנו, זה הם. הזוגיות הזו פשוט רעילה לכולם.
רגע חחח מה לא כתבת מה עשינו *עוד* הפעם?
מה עשינו אז?
אנונימית
כלום כמו תמיד
אנחנו לא צריכים לעשות משהו כדי שהוא יאיים..
מאיימים כל הזמן ואף פעם לא פועלים אפסים
אנונימית
1. החמאס לא מאיים, הם התעייפו, בכל זאת הם צריכים גם לנהל את כל רצועת עזה
2. הג'יהאד האסלאמי בפלסטין מאיימים בגלל המצב "הנוראי" של האסירים שלהם בישראל
למה אי פעם עשינו משהו שהם התחילו?
הקמנו מדינה
שואל השאלה:
ארגוני בטרור ברצועה, ביצעו שיגור של רקטה לעבר הים, כחלק מניסוי כלים, ולקראת עימות אפשרי עם ישראל
מקור- חמ"ל
אנונימית
^ אין לך מה להתרגש מזה. הם משגרים רקטה לים מדי יום כבר עשור, גם בתקופות רגועות
היי, אין שום איום של החמאס, אני מתעסק בדברים האלו ולרוב איומים אלו מומצאים, שבת שלום, אם תרצי, תפני אליי לפרטי ואסביר לך יותר על עניין הפייק ניוז ברשת.
נולדנו
זה מספיק בשבילו בשביל לאיים חחח
לא צריך לקחת אותם ברצינות הם חבורת ליצנים באמת
צה"ל מכפכף אותם אם הוא רק היה יכול
כל הזמן מאיימים
איפה רשום שהוא מאיים?