3 תשובות
אני חושבת כי המדינה התעוררה בקשר לשייח ג'ראח
בכל 4 שנים בערך חמאס מקבל כספים מכל מיני מדינות ובעיקר מרוסיה. השנה הם כנראה קיבלו את הכסף ואת התחמושת ובגלל שהיה יום ירושלים הם החליטו לקחת את האופציה וניסו להפגין נוכחות.
4AM
הם התחילו שוב כי בזמן האחרון המצב היה במתח והיה מתיחות כאן בתוך ישראל וזה רק גבר וגבר עד שהם יתעוררו על עצמם ואמרו יאללה זה הזמן להרוג אנשים שלא עשו כלום.
I: