3 תשובות
אני חושבת כי המדינה התעוררה בקשר לשייח ג'ראח
בכל 4 שנים בערך חמאס מקבל כספים מכל מיני מדינות ובעיקר מרוסיה. השנה הם כנראה קיבלו את הכסף ואת התחמושת ובגלל שהיה יום ירושלים הם החליטו לקחת את האופציה וניסו להפגין נוכחות.
הם התחילו שוב כי בזמן האחרון המצב היה במתח והיה מתיחות כאן בתוך ישראל וזה רק גבר וגבר עד שהם יתעוררו על עצמם ואמרו יאללה זה הזמן להרוג אנשים שלא עשו כלום.
באותו הנושא: