4 תשובות
אני לא מכירה אותך אז קשה לייעץ בפאן הבריאותי אבל נסי לחשוב למה את לא רעבה? זו תחושה שקוראת לך לעיתים קרובות? זה רגשי?
זה ממש מעט מדי לגוף, תנסי להוסיף עוד כמה שאת יכולה, הגוף צריך אנרגיה כדי להתקיים
זה לא בריא אבל אם זה מעודד אני ערה מ9 ואכלתי טוסט אחד קטן
אין מה לעשות אנחנו במצב מלחמה וכל אחד מתמודד בצורה שונה
שה יעזור ויבוא המשיח
אין מה לעשות אנחנו במצב מלחמה וכל אחד מתמודד בצורה שונה
שה יעזור ויבוא המשיח
לא מספיק... תשתדלי ממש לאכול עוד עדיף גם משהו עם חלבון
באותו הנושא: